eSprinter Furgon
Napredan pogon s iskušanim kvalitetama.
eSprinter predstavlja napredno rješenje Vaše mobilnosti ako Vaše vozilo prvenstveno prometuje planiranim gradskim rutama. Sa svojim učinkovitim električnim pogonom maksimalne snage 85 kW (116 KS) pouzdan je, ekonomičan i fleksibilan, baš kao što i očekujete od Sprintera već 25 godina.
Promišljena električna mobilnost.
Ako razmišljate o ulasku u svijet električne mobilnosti, brzo ćete utvrditi da ovdje nije riječ samo o vozilu na električni pogon. Zbog toga naši stručnjaci u dogovoru s Vama razvijaju individualan koncept za električnu mobilnost Vašeg poduzeća – naš ekosustav eVan. Tu se, među ostalim, ubrajaju uspostavljanje odgovarajuće infrastrukture za punjenje, servisa na licu mjesta i usluga povezivanja.
Najveći mogući doseg ili maksimalna nosivost – birajte.
U pogledu dosega ili nosivosti, svoj eSprinter možete optimirati sasvim u skladu sa svojim potrebama. Najprije odaberite kapacitet baterije koji Vam odgovara: iskoristivi kapacitet baterije od 35 kWh iz serijske opreme omogućava maksimalnu korisnu nosivost od cca 1.045 kg. Za duže vožnje odlučite se za iskoristivi kapacitet baterije od 47 kWh u dodatnoj opremi. Zahvaljujući kombiniranom sustavu punjenja (CCS) i opcionalnoj snazi napajanja od maks. 80 kW, eSprinter je fleksibilan i prilikom utovara. A za posebne zahtjeve određenih djelatnosti možete dobiti kompletna rješenja te rješenja nadgradnji i preinaka.
Fleksibilnost u pogledu veličine baterije i mogućnosti punjenja.
Za 20 minuta može se napuniti na 80 %*
Zahvaljujući kombiniranom sustavu
punjenja (CCS), eSprinter nije izbirljiv na stanicama za punjenje i
zidnim punjačima: jednako puni s maksimalnom snagom od 7,4 kW i
izmjeničnom strujom (AC) kao i s maksimalnom snagom od 20 kW i
istosmjernom strujom (DC). Opcionalnom snagom napajanja istosmjernom
strujom od maks. 80 kW visokonaponska baterija (35 kWh) iz serijske
opreme može se na stanici za brzo punjenje istosmjernom strujom napuniti
s 10 % na 80 % za samo 20 minuta*.
Za punjenje se utikač kabela kombiniranog sustava punjenja jednostavno
utakne u utičnicu kombiniranog sustava punjenja (Combo 2) u maski
hladnjaka. Ako nisu dostupni zidni punjač ili stanica za punjenje,
baterija se može napuniti i putem mreže za kućanstvo.
*Vrijeme punjenja baterije ovisi o infrastrukturi za punjenje.
Besprijekorna razina sigurnosti čak i s električnim pogonom.
Dobro zaštićen sustav visokog napona.
Električna laka gospodarska vozila
Mercedes-Benz prolaze jednaka ispitivanja i sudarne testove kao i vozila
s motorom s unutarnjim izgaranjem. Stoga su po pitanju sigurnosti na
jedinstvenoj Mercedes-Benzovoj razini.
Pogonski sklop, visokonaponska baterija i visokonaponski vodovi
zaštićeni su i smješteni u okviru. Zaštitna ploča s donje strane dodatno
štiti sustav baterije od oštećenja. Svi su visokonaponski vodovi
izvrsno izolirani.
Ako senzori za sudar prepoznaju tešku prometnu nesreću, u vozilu se odmah automatski isključuje napon.
Neograničen utovarni prostor zahvaljujući električnom pogonu.
Gdje god postoji prijevoznički zadatak, tu je i Sprinter.
eSprinter pruža raskošnih 11 m3 utovarnog prostora. Dostupan je isključivo u standardnoj dužini (A2) s visokim krovom. Ponudu prostora ni na koji način ne ograničava električni pogon. Ovisno o veličini baterije, nosivost varira od 1.045 kg uz 35 kWh do 891 kg uz 47 kWh iskoristivog kapaciteta baterije. Za eSprinter također se može odabrati oprema s kojom se utovarni prostor može koristiti komfornije i sigurnije.
Napredni pogon u kombinaciji s iskušanom kvalitetom.
Visokoučinkoviti elektromotor osvaja svojom velikom vučnom snagom i izrazito tihim radom. U usporedbi s motorom s unutarnjim izgaranjem, elektromotor ima osjetno veći stupanj učinkovitosti, gotovo je nečujan, a najveći okretni moment dostupan je već prilikom prve rotacije motora. Ako se struja za električno vozilo dobiva iz alternativnih izvora energije, pogon ne ispušta emisije. To elektromotor pretvara u ekonomičnu i ekološki održivu vrstu pogona u urbanim sredinama s trenutačno visokim stupnjem zagađenosti i sve strožim standardima emisija. Dodajmo i da je elektromotor u usporedbi s motorom s unutarnjim izgaranjem otporniji na habanje i zahtijeva manje održavanja.