Nova A-klasa Sedan u svijetu Mercedes-Benz premium limuzina
26.07.2018

A-klasa Sedan, kao sedmi model, dodatno proširuje ponudu kompaktnih automobila iz Mercedes-Benza.
Nudi izvrsnu iskoristivost uz iznadprosječni prostor u razini ramena, laktova te lak pristup stražnjem dijelu kabine. Prtljažnik ima kapacitet od 420 litara i projektiran je za praktičnost.
Zahvaljujući prednjoj površini od 2,19 m², manjoj nego kod modela CLA, nova A-klasa Sedan ima najniži koeficijent otpora zraka od svih velikoserijskih vozila na svijetu. Dobre aerodinamične značajke bitan su faktor za nisku potrošnju goriva u stvarnim uvjetima vožnje.
Sljedeći motori bit će dostupni prilikom početka prodaje A-klase Sedan:
A 200 (120 kW/163 KS, 250 Nm); sa 7G-DCT mjenjačem s dvije spojke (kombinirana potrošnja goriva 5,4-5,2 l/100 km, kombinirane CO2 emisije 124-119 g/km)
A 180 d (85 kW/116 KS, 260 Nm); sa 7G-DCT mjenjačem s dvije spojke (kombinirana potrošnja goriva 4,3-4,0 l/100 km, kombinirane CO2 emisije 113-107 g/km).
HANDS-FREE ACCESS funkcija omogućuje potpuno automatsko otvaranje poklopca prtljažnika bez ruku, pokretom noge ispod stražnjeg branika.
Svojim čistim dizajnom koji naglašava površine, A-klasa Sedan je istovremeno živahna i pritajena, čime savršeno odgovara dizajnerskom izričaju senzualne čistoće.
Unutrašnjost nove A-klase potpuno je redefinirana svojim modernim, avangardnim izgledom.
MBUX - Mercedes-Benz User Experience: može se individualizirati i prilagođava se korisniku čime se stvara emocionalna veza između vozila, vozača i putnika.
Nova A-klasa uključuje najnovije sustave pomoći u vožnji s kooperativnom podrškom za vozača, osiguravajući joj najvišu razinu aktivne sigurnosti u ovom segmentu s funkcijama preuzetima iz S-klase. A-klasa po prvi put u određenim uvjetima vožnje može voziti poluautonomno. Kako bi to učinila, nova A-klasa orlovskim pogledom nadgleda situaciju u prometu: poboljšani sustav kamera i radara omogućuju joj da vidi do 500 m ispred vozila. A-klasa za pomoć također koristi podatke s karte i navigacijskog sustava. Na primjer, Active Distance Assist DISTRONIC kao dio Driving Assistance Package u mogućnosti je pružiti podršku vozaču u raznim za rutu specifičnim situacijama te prediktivno i praktično namjestiti brzinu, npr. prilikom ulaska u zavoj, križanje ili kružni tok. Također su tu, na primjer, Active Emergency Stop Assist i intuitivno razumljivi Active Lane Change Assist sustav.
Ovisno o izvedbi motora i željama vozača, za A-klasu u ponudi je nekoliko sustava ovjesa. Ponuda kotača kreće se od 16 do 19 inča.
Prednja osovina nove A-klase uključuje McPherson izvedbu. Snažnije izvedbe i modeli sa 4MATIC sustavom, prilagodljivom tvrdoćom ovjesa ili većim kotačima, opremljene su naprednom multilink stražnjom osovinom. Drugi modeli imaju prema masi optimiziranu stražnju osovinu s torzijskim stabilizatorom.
Ovaj novi model prvi put će biti predstavljen javnosti na Pariškom salonu automobila (4. do 14. listopada 2018.).
Nudi izvrsnu iskoristivost uz iznadprosječni prostor u razini ramena, laktova te lak pristup stražnjem dijelu kabine. Prtljažnik ima kapacitet od 420 litara i projektiran je za praktičnost.
Zahvaljujući prednjoj površini od 2,19 m², manjoj nego kod modela CLA, nova A-klasa Sedan ima najniži koeficijent otpora zraka od svih velikoserijskih vozila na svijetu. Dobre aerodinamične značajke bitan su faktor za nisku potrošnju goriva u stvarnim uvjetima vožnje.
Sljedeći motori bit će dostupni prilikom početka prodaje A-klase Sedan:
A 200 (120 kW/163 KS, 250 Nm); sa 7G-DCT mjenjačem s dvije spojke (kombinirana potrošnja goriva 5,4-5,2 l/100 km, kombinirane CO2 emisije 124-119 g/km)
A 180 d (85 kW/116 KS, 260 Nm); sa 7G-DCT mjenjačem s dvije spojke (kombinirana potrošnja goriva 4,3-4,0 l/100 km, kombinirane CO2 emisije 113-107 g/km).
HANDS-FREE ACCESS funkcija omogućuje potpuno automatsko otvaranje poklopca prtljažnika bez ruku, pokretom noge ispod stražnjeg branika.
Svojim čistim dizajnom koji naglašava površine, A-klasa Sedan je istovremeno živahna i pritajena, čime savršeno odgovara dizajnerskom izričaju senzualne čistoće.
Unutrašnjost nove A-klase potpuno je redefinirana svojim modernim, avangardnim izgledom.
MBUX - Mercedes-Benz User Experience: može se individualizirati i prilagođava se korisniku čime se stvara emocionalna veza između vozila, vozača i putnika.
Nova A-klasa uključuje najnovije sustave pomoći u vožnji s kooperativnom podrškom za vozača, osiguravajući joj najvišu razinu aktivne sigurnosti u ovom segmentu s funkcijama preuzetima iz S-klase. A-klasa po prvi put u određenim uvjetima vožnje može voziti poluautonomno. Kako bi to učinila, nova A-klasa orlovskim pogledom nadgleda situaciju u prometu: poboljšani sustav kamera i radara omogućuju joj da vidi do 500 m ispred vozila. A-klasa za pomoć također koristi podatke s karte i navigacijskog sustava. Na primjer, Active Distance Assist DISTRONIC kao dio Driving Assistance Package u mogućnosti je pružiti podršku vozaču u raznim za rutu specifičnim situacijama te prediktivno i praktično namjestiti brzinu, npr. prilikom ulaska u zavoj, križanje ili kružni tok. Također su tu, na primjer, Active Emergency Stop Assist i intuitivno razumljivi Active Lane Change Assist sustav.
Ovisno o izvedbi motora i željama vozača, za A-klasu u ponudi je nekoliko sustava ovjesa. Ponuda kotača kreće se od 16 do 19 inča.
Prednja osovina nove A-klase uključuje McPherson izvedbu. Snažnije izvedbe i modeli sa 4MATIC sustavom, prilagodljivom tvrdoćom ovjesa ili većim kotačima, opremljene su naprednom multilink stražnjom osovinom. Drugi modeli imaju prema masi optimiziranu stražnju osovinu s torzijskim stabilizatorom.
Ovaj novi model prvi put će biti predstavljen javnosti na Pariškom salonu automobila (4. do 14. listopada 2018.).